Hej och nu är den färdig ;)

Japp, nu har jag valt lite snygga bilder och gjort klart min header så äntligen får ni se min utveckling med min fotografering går till!
Jag heter Cassandra och jag älskar att fota om in inte förstod det. Fotografering är min framtid, sen kan ni själva räkna ut hur mycket det betyder för mig.
Kamerna jag fotograferar med är D3000. Men den ska in på lagning snart så använder min nikon D40 istället. ( den kameran bara tillfällig )
I den här bloggen har jag inte bara tänkt mig att jag ska visa mig foton, utan jag har också tänkt att visa hur bilderna skapas. Vad jag använder mig av. Var i världen m.m.
Photoshop CS4 är de jag använder mig av för att göra om mina bilder och kommer säkert lite om photoshop också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0