Öde, gammalt, minnen.

Var på min förra skola och fota. Där var då öde. Skolan hade inte börjat och de var höstlov. Gick där och fick gamla minnen tillbaka. Härligt och vackert. Men ångrar mig inte att jag bytte skola! Hade aldrig haft de liv jag har nu om jag gått kvar. Hade haft ett tråkigare liv. Tack vara mina bästa vänner Bianca och Elsa exploderade allting! Tack vare dem har jag de bästa livet i världen - enligt mig.
Just nu är jag gladar än vanligt. Därför kommer bilderna från skola här.
Klotter tycker jag är sjukt snyggt. Eller när man gör de seriöst! Man  ska hantera de om man ska göra de. Göra de snyggt och inte bara för att göra det.
Skolgården. Inte något speciellt men bilder kan man göra något av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0